sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Pitkästä aikaa

Siis todella pitkästä aikaa. Tää blogi on siirtyny vähän niinku mun pään sisälle - oon monta kertaa viime kuukausina miettinyt, että mitä tän kanssa tehdä. Elämä on mennyt eteenpäin, uusia elementtejä, pieniä suuria muutoksia - loppujen lopuksi ei kuitenkaan mitään totaalisen ihmeellistä. Oon miettiny, mikä on tän blogin tila ja paikka mun elämässä. Tää syntyi tarpeesta kirjoittaa, prosessoida ja jäsentää eroa ja siihen liittyviä tunteita ja tuntemuksia. Jollain tapaa sekin tilanne on muuttunut, aikaa on kulunut, roolini äitinä on vahvistunut minulle itselle ja tarve prosessointiin on vähentynyt. Blogin tarkoitus ei ole missään vaiheessa ollut olla viihdyttävä, vaan reflektiivinen yksinpuhelu asioista, joihin on hyvä itseni palata aika ajoin. Joskus kaduin sitä, että edes tein tästä julkisen, koska sen jälkeen on väistämättä päällä ollut jonkinlainen sensuuri ja suodatin, aitous on kärsinyt. Ehkä tämän blogin tarina on nyt tiensä päässä. Jossain vaiheessa kirjoitan taas (muutakin kuin opintoihin liittyvää asiatekstiä). Mutta se uusi kirjoittaminen tulee olemaan uuden otsikon alla. Piste.

1 kommentti:

  1. Reflektointi on hyvä. Oma blogini elelee suunnilleen samanlaisessa tilassa. Onneksi päivittäminen ei ole velvoite. :)

    VastaaPoista