tiistai 1. toukokuuta 2012

Toukokuun ensimmäinen

Onko kevät kiireistä aikaa vai onko mulla kirjoitussormet jumissa. Tiedä häntä, mutta liian harvoin olen tänne rivejä naputellut! Nyt on vappuilut vappuiltu tältä vuodelta, ihan mukavan kotoisasti kera tuttujen vieraiden. Ja piipahdus uudistuneessa paikallisessa - se oli mukavaa sekin. Just puhuin kaverini kanssa, ettei tosiaankaan jaksais mihkään esim Himokseen lähteä, toi pyörähdys paikallisessa moikkaamassa tuttuja ihmisiä on parasta, jos jossain kuppilassa "pitää" käydä. :) Äsken käytiin kaksipyöräisillä Länkipohjan kylän vappuatapahtumassa, kerrankin minä olin vain "vieraana".

Totesin taas, ettei mun viinipääni ole yhtään sen parempi kuin aiemminkaan: täytyisi suosia aamumaisteluita, koska kaksi lasia viiniä ja yksi lonkero teki jo sen, etten mä saanut nukuttua ilman lääkettä :/ sekakäyttäjä veti sitte vähän Imovanee siihen mukaan :D

On muuten kaksi työtä, joita mä vihaan yli muiden: ikkunanpesu ja puutarhahommat. Ja mitenkä ollakkaan, että nyt pitäisi molempia jaksaa tehdä. Mutta mä en tee kumpaakaan. Tai tein mä vartin puutarhahommia, just tasan sen verran, että siivosin mädäntyneet ja kuivettuneet kasvit pois uusien tieltä. Ikkunanpesua kauppasin Santulle: "tota ikkunasälettä ei voi pitää auki noita sun chilejäs varten ennen kuin toi ikkuna on pesty"...

Mä olen ylpeä itsestäni, koska olen käynyt ahkerasti vähintään 2krt/vkossa salilla! Painossa se ei näy, mutta ihan niinkuin housut kiristäisivät hitusen vähempi? Ottaisinko siis maailman parasta Ingmannin Creamy Rommirusina-jäätelö tuolta pakkasesta sen kunniaksi :DDDDDDDDDDDDD




1 kommentti:

  1. Juuri näin, näin siellä paikallisessa tuttuja joiden luulin jopa jo muuttaneen pois..
    ja monta muutakin joita muutenkin en näe, koska osallistun niin vähän nykyään mihinkään. Onneksi joitakin tapaa näin virtuaalisesti. No sua oli tosi kiva nähdä livenä!
    Ja se alkoholi ei myöskään ollut mun juttu, mutta hauskaa oli.
    Tsemppiä tuohon viimeiseksi mainitsemaasi projektiin. :)

    VastaaPoista