lauantai 11. helmikuuta 2012

Maailman ihanin tyttö

Meillä asuu maailman ihanin tyttö. Se on myös maailman rasittavin tyttö. Se on mun Siiri! Me oltiin Siirin kanssa tänään koko päivä kahdestaan reissussa, ajeltiin pitkät matkat autolla ja laulettiin täysiä Ultra Brata :) (se osaa ulkoa lähes yhtä monta biisiä kuin mäkin!). Se on huippu-mimmi, kasvamassa kovaa vauhtia esimurrosikään. Suurimman osan ajasta se laittoi hiuksiaan peilin edessä, mallasi uusia aurinkolasejaan ja keltaista käsilaukkuaan. Se on niin kaunis neiti. Ostettiin kirpparilta kahdet farkut sille - pillit tietenkin. Sitten se hupsu laittaa ison pipon päähän ja jättimäiset aurinkolasit nenälle. Sellainen se on, mun Siiri!

Sitä paitsi se ei tuu koskaan jäämään jalkoihin. Joku voisi sanoa, että se on itsepäinen ja hankala - ja on se sitäkin, mutta mä arvostan sitä just siks, että se uskaltaa. Se menee kouluun silmälaseissa jos sitä vaan sattuu huvittamaan. Sillä on sisäinen palo tehdä, luoda ja olla luova. Sille pitäisi ehdottomasti löytää näytelmäkerho, jotta se pääsisi valloilleen! Se on viisas ja nokkela, kovaääninen ja tietyllä tapaa johtaja. Ja se osaa sanoa vastaan - no myönnettäköön, että tässä kohtaa joskus toivoisin, että omaa tahtoa ei olisi ihan niin paljon...mutta ainutlaatuinen kokonaisuus.

Se on myös herkkis - mutta sen puolen näkee vain kun kuuntelee sitä ihan oikeasti. Se on vähän rääväsuu, vähän liian juputtavainen ja melko ärsyttävä - mutta just siks mä sitä rakastan niiiiiin paljon. Se on aika paljon niinkuin minä :D ja sitten ihan viimeaikoina siinä lapsessa on näyttäytynyt myös isänsä: tietyissä eleissä, ilmeissä, sanomisissa. Ja musiikissa. Ja tavaroiden hukkaamisessa.

Sellainen se on - mun Siiri <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti