perjantai 10. elokuuta 2012

Vika lomapäivä

Paluu arkeen on edessä maanantaina, mutta oikeastaan se tulee ihan hyvään kohtaan. Kotona on ehtinyt puuhastella kaikenlaista ja talon muutkin arkea kanssani jakavat ihmiset ovat jo rientäneet puuhiinsa eli kouluun ja töihin. Olihan se aika kaamee paluu arkeen sen mahtavan Savonlinnan viikon jälkeen...mutta ehkä se tästä taas tasaantuu. Elias-ekaluokkalainen on aloittanut koulun innolla, tosin väsynyt on pikkumies iltaisin. Siiri porskuttaa jo rutiinilla, mutta hyvällä draivilla sekin. Toivottavasti ensi vkon isille meno ei kovasti sekoita rutiineja - Siiri reagoi välillä tosi herkästi.

Meitsi imeskelee jäitä ja syö pehmeetä ruokaa...mainoksen uhrina kielessäni killuu koru ja kieli on vähintään nelinkertainen normaaliin verrattuna ja kipeä liikuteltaessa. No, kai se kohta helpottaa. Huulen lävistys siirtyi siis suun sisäpuolelle :D Kahen vkon päästä saa vaihtaa lyhyemmän korun, jollei tää oo parantunu siihe mennessä, niin viskaan jorpakkoon koko härvelin. Mutta toivoisin kyllä sen paranevan, pitkään oon tästä läväristä kumminkin haaveillu.

Mä lähden huomenna rentoutumaan Jyväskylään, Partyliten vuoden isoimpaan tapahtumaan! Santtu jää kotiin kera neljän lapsen - laatuaikaa kerrakseen meille kaikille. Sikäli vähän huono sauma olla kieli kipeenä, kun on varmaan hyvät ruuat tarjolla konferenssissa...mutta oon mä jo opetellu leivänkin syöntiä.

Syksy tuo muutoksia meidän arkeen siltä osin, että kumpikin lapsi on lähdössä harrastamaan: Siiri teatteria ja Elsu show- ja street-tanssia eli "breikkiä" niinkun se ite sanoo. Mua kauhistuttaa jo nyt noi kuskaamiset ja myöhäänkin menee...Siirillä loppuu vasta kllo 21 ja Elsullakin kasin jälkeen...että miten ne jaksaa. Ja miten MÄ jaksan valvoa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti