maanantai 27. elokuuta 2012

Tunnustus...miten nyt pitää toimia?

Noviisibloggaaja kun olen...niin en yhtään tiedä...mutta yritetään. Sain tunnustuksen Ansukalta, joka kirjoittaa Helliä hetkiä, karpaloretkiä -blogia. Kiitos tunnustuksesta, ja hei vaan äiti, jos nyt sitten Annen blogin kauttaa löysit tänne :D

Jahah, mun pitäisi antaa tunnustus eteenpäin...mutta kun mulla on niin vähän blogillisia lukijoita...että kertakaikkiaan hankalaa...kriteerinä se, että tunnustus menee eteenpäin kolmelle alle 200 lukijan blogille, jotka ansaitsee esille nostamista. No minä annan tunnustuksen ainakin bloggaajalle Sailanen, joka kirjoittaa Ei niin pullantuoksuinen äiti -blogia. Siihen ne sitten loppuivatkin - tunnustukset...mitä tästä voi päätellä: lisää lukijoita blogilleni! Mutta haluanko lisää lukijoita...sitä täytyy miettiä. Ja varsinkin sitä, että äiti ja eksä ja ja ja ... ketkä kaikki tätä lukeekaan! Pitäskö siirtyä vaan päiväkirjaan?

2 kommenttia:

  1. Mukavaa kuulla että äitisi lukee blogiani :) mut ethän sä nyt mihinkään päiväkirjaan voi siirtyä, toki ainahan sitä voi blogata vaikka salasanan takana mut mä oon kyl viihtyny hyvin kaikille avoimessa kirjoittelussa!

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Elä vaan lopeta!!!!! Kiitos tunnustuksesta, vaikka en nyt ymmärtänyt, miten se toimii :D. Mä, kun ne hirveästi lue muiden (paitsi sun) blogeja ja kirjoitankin vaan tosi harvoin ja asian vierestä.

    VastaaPoista