perjantai 12. lokakuuta 2012

Saikutuspäivä

Elias tuli eilen kipeksi. Kova kuume, ei muita oireita. Eli poikanen on viettänyt päivän pyjamassa soffalla ja minä täällä touhuillut hänen seuranaan. Ihmeellistä kyllä, lapset osaavat juuri pelata Wiitä sovussa - sitä ei usein tapahdu! Täällä on askarreltu Herodeksen viittaa ja spreijattu miekkoja kultamaalilla. Huomenna pitäisi ottaa vähän "promokuvia" Tiernapojista, että pääsee joulumyynti käyntiin:D Eikö kuulostakin suureelliselta, pienet keikkailijat!

Mullakin on koko viikko syyslomaa, aika ihanaa! Santun tytöt tulee ma ja sitten tiistaina lähdetään koko suurperhe Helsinkiin, kohteina Heureka ja luonnontietellinen museo. Löydettiin vieläpä 6 hengen hotellihuone keskeltä Hesaa! Torstaina juhlitaan kummityttöä täällä meillä. Ja koko ajan tietty jänskäillään, että koska lasten uusi serkkunen syntyy.

En ole tainnutkaan täne laittaa muistiin mun kohtauslääkekokeiluani...otin ma-iltana 12,5mg Ataraxia, koska oli kohtaus päällä. Olen nukahtanut silloin melko pian lääkkeen otosta ja aamulla en meinannut herätä millään. Koko seuraava päivä meni sumussa, hihitellessä. Vasta illalla aloin "selviämään". Soittelin lääkärille ja se nauro...että kun mä olen NIIN herkkä noille lääkkeille. Nyt mulla on sitten vauvojen 2mg Ataraxia, annostuksella 2-3milliä. Toivottavasti ei tarvi sen korkkia edes avata. Hauska vain kun hain sitä apteekista, niin siinä oli oikein iso lappu reseptin päällä, että lääkäri on puhelimessa sanellut ihan oikean annostuksen, farmaseutti naureskeli, että heidän täytyy aina asia tarkistaa, jos epäilevät, että annostusohje on pielessä.

Tää vapaapäivä on kulunut rennosti, joulukortteja väsäillen ja vähän nettikirpparikauppaa tehden. Illalla meen pitämään yhden Partyliten, huomenna mennään jätskibufeeseen jos kepsuttimaakari on terve ja sitten pitäisi harjoitella urakalla niitä Tiernamiehiä! Santtu ahertaa töissä koko vkolopun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti