torstai 1. maaliskuuta 2012

Operaatio uusi työ

Lyhyesti homma meni näin: sain viime pe sähköpostia Jämsän sosjohtajalta, että kiinnostaisiko mua tulla Jämsään töihin. Ja tottahan mua kiinnosti! Menin eilen keskiviikkona aamulla sinne tapaamaan sitä johtajaa ja se kysyi, että haluanko mä aikuispuolelle, jossa olis ensin viransijaisuus, mut mahkut vakipaikkaan sosiaaliohjaajana vai haluisinko ls-puolelle vuoden loppuun kestävään sijaisuuteen. Harvemmin kai pääsee valitsemaan kahdesta hyvästä :D Valitsin aikuispuolen juurikin pidemmän tähtäimen mukaan...eli että ehkä vakkariksi. Juu kiitos hei, huhtikuun alussa aloitan! Menin vanhaan työpaikkaan ja kerroin lähdöstäni. Kaikki hyvin.

MUTTA...tänään olin saanut postia Jämsästä, että matkaan on tullut mutkia: se tyyppi jonka tilalle olisin menossa, niin sen siirtymisessä uuteen paikkaan onkin tullu jotain hämminkiä ja se ei tiedäkään lähteekö / millä aikataululla...samassa postissa mulle tarjottiin kuitenkin sitä ls-paikkaa. MUTTA...olen silti nyt paniikkihermona, että jos tää koko Jämsä-juttu kosahtaa...ja mä kun olen ehtinyt jo riemuita ja toitottaa asiaa...huomenna pitäisi ratketa tämä kuvio...huuuih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti