torstai 13. syyskuuta 2012

Lääkärissä

Mulla oli eilen (liian) pitkästä aikaa tapaaminen lääkäri-Pekan kanssa. Olikin paljon kerrottavaa ja ihmeteltävää. Pekan kanssa hoitosuhde on jatkunu jo yli 14 vuotta ja se on kyllä niin hyvä asia mun kannalta, koska Pekka jos kuka on nähnyt mut todella todella surkeassa kunnossa ja myös todella hyvässä voinnissa. Ihmeteltiin yhdessä, että miksi nyt on tullut kohtauksia, mutta kun vähän aikaa juteltiin, niin alkoi syy-seuraus -suhteita läytymään paljonkin. Nyt sitten vähän enempi lääkettä, kun aivot on jostain syystä unohtaneet, miten serotoniinia tuotetaan. Kohtauslääke-asiaa oon monesti pohtinu...bentsoja en suostu syömään. Mutta nyt mulla on kohtauslääkkeet! Hassua kyllä (tai siis mä en tiennyt tätä), hain apteekista Ataraxia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti