keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Syksy!

Miten se onkin kummallista, että kun ulkona sataa ja on pimeän hämärää, niin silloin mun tekee mieli pihalle! Toiset tykkää kun on aurinkoa ja hellettä, mä pidän tästä vuodenajasta. Tosin syksy on todella hektistä aikaa tuolla työmaalla, sijoituksia on tehty nyt jonossa. Enkä puhu finanssipolitiikasta. Tänään jouduin tylsään hommaan: vastaamaan valitukseen, joka koski minua. Mutta tämän työn yksi osa on nuo asiakkaiden tekemät valitukset, kantelut, oikaisuvaatimukset ja muut tyytymättömyydet, niihin on onneksi jo totuttu. Mutta ihan turhaa työajan tuhlausta perustella vastineisiin päivän selviä asioita.

Lapset innostuivat juuri tekemään postia johonkin lastenohjelmaan...pönttöuunissa on tulet - aika ihana arkikeskiviikko :) Elias lauleskelee muskarilauluja ja Siirikin on rauhanomaisesti. Mutta on nää illat vaan tosi lyhyitä, koska nuo unikeot tarvii sen liki 12h unta, eli meillä mennään petiin uskollisesti klo 20. Elias haluaa yleensä, että luetaan kirjaa - esim kaksi sivua riittää, sitten väsyttää jo kovasti! Heinähattu ja Vilttitossu on siis ollut kesken jo montamonta viikkoa.

Mun vointi on hyvä! Ainoastaan väsymys on huikea. Katsotaan jollei se ala korjaantumaan, niin on varmaan syytä ottaa verikokeet. Mä en vaan oikeen diggaile sitä aamulla-syömättä-piikki-käsivarteen -touhua...siksi välttelen. Huomenna mulla on lääkäri pitkästä aikaa Treella, tuttu tohtorini Pekka analysoi viime aikaisia tapahtumia siis :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti