keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Pyykinpesusta ja talipalloista

Mä olen aina rakastanut pyykin pesua! Oikein joudun joskus haalimaan vaatteita pestäväksi, että saan koneen pyörimään. Jos olen jossain reissussa, niin sitten vasta tuntuu kotoisalta, kun saan pesukoneen päälle. Eikö olekin hullua. Ehkä se on joku yritys pestä puhtaaksi - niin mitä? Peseminen eli siis koneeseen laitto ja kuivumaan laitto on hauskaa, MUTTA sitten ne jumahtaa puhtaana tuohon puhtaan pyykin koriin, eivät mokomat kangaspalat osaa kävelöle itse paikoilleen! Oikeasti tuo kuivamaan laitto on sellainen, että Elsu on monesti apuna ja se menee niin, että Elsu kaivaa koneesta vaatteita ja heittää mulle ja mä yritän napata kiinni...halvat huvit. Ja hei siis ihan mahtavaa kun  mulla on nyt sellainen kone, joka näyttää paljonko on aikaa jäljellä!

Sitten talipalloihin...lapseni Siiri YHDEKSÄN VUOTTA sai kauppakohtauksen, kun en ostanut talipalloja! Selitin, että jos lintuja alkaa ruokkimaan, niin sitten sitä on tehtävä koko talvi, mutta tämä vaan kävelee kaupassa talipallot kädessä ja itku silmässä. Julmana äitinä en antanut talille periksi. Ehdotin jäätelöä. Mutta kun ei kuulema ole tarpeeksi isoa jäätelöä. Nih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti